Nyolcezer négyzetméternyi képzőművészet | Jön az Art Market Budapest

Közép- és Kelet-Európa vezető művészeti vásárára 2022. október 6-9. között várja a látogatókat.

„Fontos, hogy minden összhangban legyen”

Interjú a STUDIO Ü duóval, Tücsök Esztivel és Szücs Bettivel.

„Alkotóként meg kellene magunknak engedni néha, hogy lelassuljunk”

Interjú Demeter Nórával, a Demeter Design Stúdió vezetőjével. 

A Hanna-Barbera-i retró színvilág és a modern kávékultúra násza

A Normafa Delikát elhozza a természetbe a belvárost – no, nem tolakodóan, inkább finom, családias környezetbe ágyazva.

Ikonosztázok modern leképeződései

A DE_FORM tervezett arculatot a még épülő Görögkatolikus Múzeum számára.

Reszponzív_Rugalmas_Sokszínű

Mutatjuk a Néprajzi Múzeum új logóját és arculatát.

/A MINTA / az eredeti MÜPA reliefek

Jovánovics György kiállítása a FUGÁban.

A Corvinus új arculata több egy sima vizuális eszköztárnál

Az egyetem kommunikációs eszköztárának egészét átgondolta és kitalálta a Salt Communications.

Mindenki megtalálja benne, amit keres – az Euro 2024 logója

Az UEFA bemutatta a 2024-es Európa-bajnokság logóját.

Zenei plakátokkal nyert Red Dot Best of the best díjat a Gábor Palotai Design

A Svéd Dalszerzők és Komponisták Társaságának tervezett plakátok és logó Red Dot-díjat értek.

Red Dot díjas a karantén ihlette online mesecsatorna is

Balogh Balázs médiadesigner feleségével és Forrai Brigittával közösen idén két Red Dot díjat is nyert Brand & Communication Design és Digital Solutions kategóriában. 

Útmutatás, közösség, emberközpontúság - az Apor Vilmos Katolikus Főiskola új arculata

Megújult az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculata.

Az alkotóerőt ünnepli a Bartók Tavasz

Ingyenes streamkoncertekkel, ősbemutatókkal, Európa neves hangversenytermeiből közvetített produkciókkal.

Kiss Miklós tervez arculatot a szintet lépő Hypeandhypernek

A kelet-európai identitás szellemében újul meg a magazin arculata és tartalma.

Atomic Designnal újult meg a MÁV online arculata

A DOT Creative ügynökségnek köszönhető az ígéretes munka, ami még további meglepetéseket tartogat.

Szembemegy a trendekkel a Pfizer új logója

Egyszerűbb helyett összetettebb lett, utal a DNS-re, és feledteti a Viagrát.

A Kia új logója igyekszik lépést tartani a márkával

A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.

Melléfogtak a CIA új logójával

A rebranding nem azt a hatást hozta, amit vártak tőle, de azért felfigyeltek rá a fiatalok.

A kreatívipar is díjazza a Müpát

Az intézmény munkáját több fontos díjjal is jutalmazták decemberben.

Hirdetés