Az Veszprémi Érseki Pincészet új arculata.
Varga Matti esztétikájával ünnepli egy éves születésnapját a TITOK multivitamin.
MOHÁCS 1526-2026 – Logó- és kisarculat pályázat!
Interjú Máthé Dóra építésszel grafikai munkáiról.
Interjú a STUDIO Ü duóval, Tücsök Esztivel és Szücs Bettivel.
A Normafa Delikát elhozza a természetbe a belvárost – no, nem tolakodóan, inkább finom, családias környezetbe ágyazva.
A DE_FORM tervezett arculatot a még épülő Görögkatolikus Múzeum számára.
Az egyetem kommunikációs eszköztárának egészét átgondolta és kitalálta a Salt Communications.
Az UEFA bemutatta a 2024-es Európa-bajnokság logóját.
A Svéd Dalszerzők és Komponisták Társaságának tervezett plakátok és logó Red Dot-díjat értek.
Balogh Balázs médiadesigner feleségével és Forrai Brigittával közösen idén két Red Dot díjat is nyert Brand & Communication Design és Digital Solutions kategóriában.
Megújult az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculata.
A kelet-európai identitás szellemében újul meg a magazin arculata és tartalma.
Ehhez keres partnert az önkormányzat.
A DOT Creative ügynökségnek köszönhető az ígéretes munka, ami még további meglepetéseket tartogat.
Egyszerűbb helyett összetettebb lett, utal a DNS-re, és feledteti a Viagrát.
Pedig még csak január van…
A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.
A rebranding nem azt a hatást hozta, amit vártak tőle, de azért felfigyeltek rá a fiatalok.